U kunt naar een contact zoeken via 'Cliënten' - 'Contacten'.
In het veld 'Zoeken:' kunt u de naam van het contact typen. Alle contacten die (deels) overeenkomen met de ingevoerde waarde, worden getoond in het resultaat.
Daarnaast kunt u gebruik maken van de 'Uitgebreid zoeken' functie, die meerdere filtermogelijkheden biedt bij het zoeken naar contacten.
De zoekfilters zullen hieronder verder toegelicht worden:
Van (datum): hier kunt u een vanaf datum invoeren. Hierbij worden de contacten getoond die een aanmaakdatum op of na deze datum hebben.
t/m: hier kunt u een einddatum invoeren. Hierbij worden de contacten getoond die een aanmaakdatum op of voor deze datum hebben.
Is organisatie: biedt u de keuze ‘Organisatie’ of ‘Natuurlijk persoon’. Deze waarde ziet u terug in de resultaten als ‘Type’.
Is debiteur: biedt u de keuze ‘Debiteur’ of ‘Geen debiteur’. Dit kunt u aangeven tijdens het aanmaken of wijzigen van een contact.
Accountmanager: hier kunt u de accountmanager selecteren door een (deel van) een naam in te typen. Deze ziet u terug onder ‘Contactgegevens’ van een geopend contact.
Btw-nummer: hier kunt u het btw-nummer invoeren van het contact. Deze ziet u terug onder ‘Debiteurinformatie’ van een geopend contact. Dit zoekveld is enkel bruikbaar voor contacten waarbij het vinkje ‘Debiteur?’ is aangevinkt en het btw-nummer is ingevoerd.
Toepasbare btw: hier kunt u kiezen uit ‘standaard’, ‘(ICP)’ of ‘Levering buiten EU’. Deze ziet u terug onder ‘Debiteurinformatie’ van een geopend contact. Dit is enkel mogelijk wanneer het vinkje ‘Debiteur?’ is aangevinkt en de toepasbare btw is ingevoerd.
Btw nummer?: hier kunt u kiezen voor ‘Ja’ of ‘Nee’. Er wordt gekeken of onder de debiteurinformatie van het contact een btw-nummer aanwezig is.
Debiteurennummer: hier kunt u het debiteurennummer van het contact invoeren. Deze ziet u terug onder ‘Debiteurinformatie’ van een geopend contact. Dit nummer wordt gewoonlijk door Legalsense aangemaakt indien bij een contact tijdens het aanmaken of wijzigen als 'Debiteur' wordt aangemerkt.
Archiveerbaar: hier kunt u kiezen uit ‘Ja of ‘Nee’. Dit geeft aan of het contact voldoet aan de eisen om gearchiveerd te worden. Als er bijvoorbeeld openstaande dossiers bestaan waar het contact aan gekoppeld is is het contact niet archiveerbaar.
Land: hier kunt u het land invoeren. Deze vindt u terug onder ‘Adressen’ van een geopend contact.
Stad: hier kunt u de stad invoeren. Deze vindt u terug onder ‘Adressen’ van een geopend contact.
De zoekopdracht wordt standaard enkel uitgevoerd onder actieve contacten.
Wanneer u op alle contacten of juist specifiek de gearchiveerde contacten wilt zoeken, kunt u dit onderaan de pagina selecteren.
Opmerkingen
0 opmerkingen
U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.