In Legalsense heeft u de flexibiliteit om tags (of labels) toe te wijzen aan cliënten, contacten, dossiers en declaraties. Het voordeel van het gebruik van deze tags, is dat ze u in staat stellen om zoekopdrachten te verfijnen en om cliënten, contacten, dossiers en declaraties effectief te filteren op hun respectievelijke overzichtspagina's.
Aanmaken van tags
Het aanmaken van Tags is mogelijk op de volgende wijzen:
- Via 'Instellingen' - 'Lijsten' - 'Tags' middels de knop 'Nieuwe tag':
- Via het invoer veld 'Tags' van de cliënt, contact, dossier of de declaratie:
Zodra u hier een waarde invoert die nog niet bekend is als tag onder 'Instellingen' - 'Lijsten' - 'Tags', ziet u dat er automatisch de suggestie 'Add Hoogste Prioriteit' wordt gedaan. Door op 'Enter' te drukken wordt de tag aangemaakt. De tags die u via deze manier aanmaakt, worden automatisch toegevoegd onder 'Instellingen' - 'Lijsten' - 'Tags'. - Vanaf de overzichtspagina's van Cliënten, Contacten, Dossiers of Declaraties:
Nadat u de items heeft geselecteerd waarvan u de tags wilt bewerken, kunt u op de knop "Tag" in de acties die bovenaan de lijst staan klikken om daarna bestaande tags toe te voegen of om nieuwe tags aan te maken. - Voor declaraties kunt u ook tags toevoegen vanaf de detailpagina van een declaratie, of tijdens het bewerken van een declaratie:
Klik op de knop "Tags" net voor de informatieknop, en het veld om tags toe te voegen wordt getoond. Wanneer u klaar bent met het bijwerken van het veld, klikt u op "Update tags" om de wijzigingen op te slaan. Deze kunnen vanaf hier zelfs worden bijgewerkt als een declaratie definitief is.
Op de detailpagina van de declaratie is er een veld 'Tags' dat op een vergelijkbare manier werkt. Om de tags bij te werken, moet u de wijzigingen in de declaratie opslaan met de knop 'Opslaan' onderaan de pagina.
Toevoegen van tags
Tags kunnen worden toegevoegd aan cliënten, contacten, dossiers en declaraties. Wanneer u op 'Bewerken' klikt, heeft u de mogelijkheid om bestaande tags toe te voegen, u kunt elke van de onderstaande opties gebruiken:
Update Methode |
Contacten | Clanten | Dossiers | Declaraties |
---|---|---|---|---|
Update tags voor een of meer items via de overzichtspagina, selecteer items die moeten worden bijgewerkt, klik op "Tags" en maak een nieuwe tag aan of voeg bestaande tags toe, klik daarna op "Update"). | Ja | Ja | Ja | Ja |
Ga naar de detailpagina, maak nieuwe tags aan of voeg bestaande toe, en sla uw wijzigingen op. | Ja | Ja | Ja | Ja |
Vanaf de overzichtspagina, zonder op de knop "Bewerken" te klikken. | Nee | Nee | Nee | Ja |
Wanneer u een tag heeft toegevoegd, kunt u deze direct naast de naam van het item zien.
Gebruiken van tags
Het gebruik van tags biedt u de mogelijkheid om eigen labels toe te voegen aan cliënten, contacten, dossiers en declaraties. Door het gebruik van de tags, kunt u hier vervolgens eigen categorieën in bijhouden waarop ook gefilterd kan worden. Onder de 'Uitgebreid zoeken' functie is een extra zoekveld aanwezig genaamd 'Tags'. Het resultaat laat vervolgens alle cliënten, contacten, dossiers of declaraties zien die een tag bevatten die overeenkomt met de tag in het zoekveld.
Vervolgens kunt u ook het zoekresultaat exporteren naar Excel middels de knop 'Exporteren'.
Het is mogelijk om meerdere tags aan één cliënt, contact, dossier of declaratie te koppelen:
Tags verwijderen
Om tags te verwijderen, kan een van de bovenstaande opties voor het bijwerken van tags gebruikt worden. Naast de tag-naam een staat een 'x'. Zodra u daarop klikt en uw wijzigingen opslaat, zal de tag niet langer geassocieerd zijn met de items.
Opmerkingen
0 opmerkingen
U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.