In Legalsense kunnen tags (labels) worden toegevoegd aan cliënten, contacten, en dossiers. Hiermee is het mogelijk om zelf tags aan te maken en gebruiken. Vervolgens kan op de bestaande tags worden gezocht en gefilterd in de overzichtspagina's van de cliënten, contacten en dossiers.
Aanmaken van tags
Het aanmaken van Tags is mogelijk op de volgende twee wijzen:
- Via 'Instellingen' - 'Lijsten' - 'Tags' middels de knop 'Nieuwe tag':
- Via het invoer veld 'Tags' onder de cliënt, contact of het dossier:
Zodra u hier een waarde invoert die nog niet bekend is als tag onder 'Instellingen' - 'Lijsten' - 'Tags', ziet u dat er automatisch de suggestie 'Add test' wordt gedaan. Wanneer u dit wilt, kunt u op 'Enter' drukken op uw toetsenbord en de tag is aangemaakt. De tags die u via deze manier aanmaakt, worden automatisch toegevoegd onder 'Instellingen' - 'Lijsten' - 'Tags'.
Toevoegen van tags
Tags kunnen toegevoegd worden aan cliënten, contacten en dossiers. Wanneer u op 'Bewerken' klikt, heeft u het veld 'Tags' waarin u bestaande tags kunt toevoegen of nieuwe tags kunt toevoegen.
Wanneer u een tag heeft toegevoegd kunt u dit direct onder de titel van de het dossier (of cliënt/contact) terugzien.
Gebruiken van tags
Het gebruik van tags biedt u de mogelijkheid om eigen labels toe te voegen aan cliënten, contacten en dossiers. Door het gebruik van de tags, kunt u hier vervolgens eigen categorieën in bijhouden waarop u ook kunt filteren. Onder de 'Uitgebreid zoeken' functie is een extra zoekveld aanwezig genaamd 'Tags'. Het resultaat laat vervolgens alle cliënten, contacten of dossiers zien die een tag bevatten die opgegeven is in het zoekveld
Vervolgens kunt u ook het zoekresultaat exporteren naar Excel middels de knop 'Exporteren'.
Daarnaast is het ook mogelijk om meerdere tags aan één cliënt, contact of dossier te koppelen:
Opmerkingen
0 opmerkingen
U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.