Het hoofdmenu 'Rapporten' bevat onder andere het submenu ' Tarieven'.
Deze functie maakt het mogelijk om rapportages en overzichten te verkrijgen op basis van de tarieven die binnen uw organisatie zijn ingesteld. Omdat dit rapport vanuit verschillende locaties in de database relevante informatie opzoekt en verzamelt, kan het enige tijd duren voordat de resultaten worden getoond. Hoe groter de te benaderen data, hoe langer het duurt. Soms is het dan ook efficiënter om de zoekopdracht uit te voeren met behulp van één of meer filter opties.
In dit overzicht zijn diverse zoekfilters opgenomen waarmee u uw zoekopdracht kunt verfijnen. Hieronder ziet u een schermvoorbeeld van het overzicht en een korte uitleg van de opties.
- Momenteel actief: indien aangevinkt, worden de op dit moment geldende tarieven getoond;
- Startdatum: de startdatum van een tarief (niet instelbaar wanneer momenteel actief is aangevinkt);
- Einddatum: de einddatum van een tarief (niet instelbaar wanneer momenteel actief is aangevink);
- Cliënt: toont uitsluitend de tarief gegevens van alle aan de geselecteerde cliënt gekoppelde dossiers;
- Dossier: toont uitsluitend de tarief gegevens van het geselecteerde dossier;
- Valuta: toont alleen het resultaat van de geselecteerde valuta;
- Tariefschema: toont uitsluitend resultaten m.b.t. het geselecteerde tariefschema;
- Praktijkgroep (dossier): indien ingericht kan er worden gefilterd worden op een van de ingestelde praktijkgroepen;
- Search option:
Indien gewenst kunt u de zoekresultaten naar Excel exporteren.
Opmerkingen
0 opmerkingen
U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.