Budgetten rapport
In de rapportagemodule is een nieuwe pagina ‘Budgetten’ toegevoegd, die een overzicht biedt van het budgetgebruik in uw omgeving. Dit rapport toont de belangrijkste kolommen zoals dossiernummer, dossier, subdossier, cliënt, budgeturen, uren gebruikt, budgetbedrag en bedrag gebruikt. Om u te helpen tot een gewenst resultaat te komen, zijn er meerdere filters beschikbaar waarmee u het rapport kunt verfijnen op basis van uw specifieke behoeften. Alleen gebruikers die toegang hebben tot rapporten (middels de permissie ‘view_report’) kunnen het budgettenrapport zien.
Voor meer informatie over het gebruik van budgetten en dit nieuwe rapport verwijzen wij u naar ons kennisbankartikel Budgetten.
Mobiele app
Onze mobiele app is bijgewerkt naar versie 2024.09.27. Deze update biedt de volgende wijzigen:
- Ondersteuning van gedeeltelijk afboeken: Als gedeeltelijk afboeken ingesteld staat in uw omgeving, wordt dit ook in de mobiele app ondersteund. Wanneer u een tijdregel bewerkt, ziet u nu twee velden: Tijd en Declarabele tijd, gelijk aan de velden in de webversie.
- Standaard verrichtingstype: Als uw omgeving een standaard verrichtingstype ingesteld heeft staan, zal dit automatisch ook als standaard verrichtingstype in de mobiel app ingesteld zijn.
- Interne opmerking: Het interne opmerkingen veld, voorheen enkel beschikbaar bij het toevoegen en bewerken van tijdregels in de webbrowser, is nu ook beschikbaar in de mobiele app.
Serververhuizingen
In de komende paar maanden, updaten we onze infrastructuur vanwege een nieuwe versie van de ondersteunende software van onze servers. Als gevolg hiervan zal uw omgeving een ander IP adres krijgen.
Voor de meeste klanten, zal dit geen invloed hebben op de toegang tot uw Legalsense omgeving, gezien u deze benaderd middels een webadres (URL). Echter, wanneer u specifieke whitelisted IP adressen heeft in uw firewall of wanneer u integreert met derde partijen die hierop vertrouwen, is het belangrijk om actie te nemen wanneer deze wijziging definitief is gecommuniceerd.
Wanneer wij de verhuizing hebben geagendeerd voor uw omgeving, ontvangt u ongeveer twee weken voor de verhuizing een notificatie-e-mail met de volgende informatie:
- Het tijdsvenster van de verhuizing,
- Uw huidige IP adres, en
- Uw nieuwe IP adres
Graag verzoeken wij u om uw firewall- en integratie-instellingen zorgvuldig te controleren, zodat de continuïteit gewaarborgd blijft na de IP-adreswijziging. Mocht u of uw IT-team vragen hebben of ondersteuning nodig hebben bij het doorvoeren van de benodigde aanpassingen, dan kunt u contact opnemen met Legalsense support.
Dossiers, cliënten, en contacten
Wanneer u een contact aan een dossier toevoegt, worden de opties in het veld ‘Type’ in alfabetische volgorde weergegeven, zodat u het juiste contacttype gemakkelijker kunt vinden en selecteren.
Declaraties
- Wanneer een gesplitste voorschotdeclaratie voor een dossier met meerdere debiteuren wordt aangemaakt, zullen alle declaraties worden betiteld als ‘Voorschotdeclaratie’ (ervan uitgaande dat uw omgeving onze standaard declaratietemplate gebruikt). Voorheen was alleen de declaratie van de hoofddebiteur betiteld als een voorschot.
- Drie nieuwe filters zijn toegevoegd aan de declaratie lijst voor tags. Hierdoor is het mogelijk om declaraties te zoeken op basis van de dossiertags, cliënten tags en/of contacten tags. Met de al bestaande filter voor declaratie tags, heeft u nu de mogelijkheid om te filteren op elke tag die mogelijk is binnen Legalsense.
iManage integratie
- De iManage-integratie houdt nu rekening met het onderscheid tussen optionele en vereiste mappen bij het aanmaken van workspaces vanuit een template. Optionele mappen worden niet langer automatisch aangemaakt, wat meer flexibiliteit biedt bij het configureren van workspaces.
- Mappen worden nu alleen aangemaakt bij de initiële creatie van een workspace en niet meer tijdens updates van de workspaces.
APIv3
- Het activity endpoint is bijgewerkt met het 'is_default' veld voor gebruik als extra veld parameter.
- Het endpoint 'Invoice' is toegevoegd aan APIv3 als read-only endpoint. In de 'list view' zijn de volgende velden beschikbaar: amount, client, created_date, debtor, modified_date, en number.
Met de juiste permissies, kunnen meer velden opgevraagd worden in de detail view. De volgende velden zijn beschikbaar voor filteren:• begin_date• end_date• number• status• payment_status• billed_on_invoice• billed_on_invoice_draft• billed_elsewhere• tags• created_date• modified_date• created_byVoor meer informatie over dit endpoint, verwijzen wij u graag door naar de documentatie in onze API zelf of u kunt contact opnemen met Legalsense support. - Het Client endpoint heeft een extra filter optie voor 'client_name'.
- De foutmelding die u kunt krijgen bij het /api/v3/auth/login/ endpoint is verbeterd. Wanneer een verplicht TOTP token mist in het verzoek, zal de response de volgende melding weergeven:
{
"token": "incorrect authentication token."
}
Opmerkingen
0 opmerkingen
U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.