De nieuwste Legalsense release begint het jaar met verbeteringen die zijn ontworpen om de integratiemogelijkheden, het beheer van gebruikersrechten en de algehele prestaties te verbeteren. Belangrijke kenmerken van deze release zijn onder andere het beheer van dossier toegang voor NetDocuments en updates van API endpoints.
Het beheren van dossier toegang in de NetDocuments integratie.
In Legalsense is het mogelijk om de toegang tot een dossier te beheren door te selecteren welke gebruikers er toegang toe hebben. Als deze functie is ingeschakeld, kunt u het "toegangstype" voor een dossier definiëren, waarbij u kunt kiezen tussen (1) toegang verlenen aan iedereen of (2) instellen zodat alleen expliciet gekozen gebruikers toegang hebben tot het dossier.
Deze per-gebruiker toegang kan ook worden doorgezet naar uw NetDocuments-omgeving.
Om ervoor te zorgen dat deze functionaliteit correct werkt, is het essentieel dat gebruikers in Legalsense ook bestaan in NetDocuments. Legalsense zorgt ervoor dat de juiste gebruiker toegang heeft tot het juiste dossier door de e-mailadressen te matchen. Daarom moeten deze e-mailadressen in beide systemen identiek zijn om ervoor te zorgen dat de gebruiker in Legalsense gekoppeld wordt aan de juiste gebruiker in NetDocuments.
Wanneer dossiers worden gesynchroniseerd, wordt gecontroleerd of de gebruikers die in Legalsense bestaan, ook in NetDocuments bestaan. Als een gebruiker ontbreekt, zal er een notificatie e-mail verstuurd worden naar het contact-e-mailadres dat in de configuratie is ingesteld.
In NetDocuments wordt de toegang tot een workspace en de bijbehorende mappen en documenten beheerd op basis van een 'Access Control List' (ACL). Om de ACL af te dwingen, worden gebruikersgroepen aangemaakt in NetDocuments die bepalen welke gebruikers toegang hebben, welke informatie ze kunnen inzien en op welk niveau.
Voor meer informatie over de NetDocuments-integratie en/of deze nieuwe functionaliteit, kunt u ons artikel NetDocuments Integratie Guide raadplegen.
Overige
- De pagina 'Crediteuren', beschikbaar via het tabblad 'Verschotten', is bijgewerkt naar de moderne stijl van Legalsense, vergelijkbaar met het tabblad 'Gebruikers'.
- Wanneer uw Legalsense omgeving is geïntegreerd met ContactManager, zijn de bewerkbare velden van een contactpersoon beperkt tot die voor financiële informatie. Het veld 'Debiteurenbheer' is nu toegevoegd aan de lijst van bewerkbare velden. Met dit veld kunt u bepalen of u de debiteur wilt opnemen of uitsluiten bij het aanmaken van herinneringsbrieven in Legalsense.
APIv3
- Extra fields voor list endpoints kunnen worden geselecteerd in de Swagger UI. Voor die endpoints waar extra fields worden ondersteund, toont de extra fields parameter de geldige waarden en kunt u ze direct binnen de Swagger UI toevoegen.
- Bijna alle velden van de contact-, dossier- en cliënt endpoints zijn nu toegankelijk via de extra_fields parameter. Hierdoor is het niet nodig om deze informatie via de detail view op te halen, wat het aantal queries vermindert.
Opmerkingen
0 opmerkingen
U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.