Voordat u een contact kunt bewerken dient u eerst het contact in kwestie te selecteren. Dit kan door op het contact te klikken via 'Cliënten' - 'Contacten'. Meer informatie over het geavanceerd zoeken naar contacten is te vinden in het artikel Contact zoeken.
In het contactoverzicht vindt u alle informatie over het gekozen contact:
Bewerken van een contact
Door op de knop 'Bewerken' rechts boven op de Contact pagina te klikken komt u weer op dezelfde pagina als bij het Contact aanmaken. U kunt hier dan de gewenste gegevens aanpassen.
Een tweede of nieuw adres kunt u toevoegen door klikken op de knop 'Nieuw adres'.
Rechtsboven kunt u het adres van de contactpersoon bewerken door klikken op het bewerk icoontje, de contactpersoon deselecteren als standaard contactpersoon of verwijderen.
Ook kunt u een nieuwe contactpersoon aan het contact toevoegen en/of een bestaande contactpersoon aan het contact koppelen.
Wanneer het contact de rol van cliënt of debiteur heeft, ziet u aan welke actieve en/of gearchiveerde dossiers het contact is gekoppeld.
Extra functies
Archiveren
Via deze knop wordt het contact of de contactpersoon gearchiveerd. Archiveren betekent in Legalsense dat het contact uit de lijst met actieve contacten wordt gehaald en op de lijst gearchiveerde contacten wordt geplaatst. Archiveren kan alleen als het contact niet actief is in een dossier en/of er geen openstaande declaraties aan zijn gekoppeld.
Verwijderen
Met het activeren van de knop 'Verwijderen' wordt het contact verwijderd. Verwijderen kan alleen als het contact niet actief is in een dossier en/of er geen openstaande declaraties aan zijn gekoppeld.
U kunt een contact ook vanuit de contactenlijst archiveren door te klikken op het gele pictogram met de groene pijl of verwijderen door te klikken op het rode kruis.
Opmerkingen
0 opmerkingen
U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.